11 клас



11 клас

14.05    

  Тема: «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

Д/з             Опрацювати  §36.  

 13.05    

 Тема: Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблеми.

Д/з        Опрацювати  §35.  Підготувати повідомлення «Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп»

РОЛЬ ХІМІЇ У РОЗВ'ЯЗАННІ ПРОБЛЕМ https://www.youtube.com/watch?v=P2_puvtjTfU


07.05       

Тема: Роль хімії у створені нових матеріалів та у розвитку нових напрямів технології

Д/з             Опрацювати  §34.  Підготувати есе: "Роль хімії у моєму житті".


06.05      

 Контрольна робота з теми: «Неорганічні речовини і їхні властивості».

Д/з        Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=783100

Додаткові завдання (на 10-12 балів):

1.     Запишіть рівняння реакції для здійснення перетворень:

Na2SiO3 H2SiO3SiO2MgSiO3.

2.     Напишіть йонно-молекулярні рівняння реакції взаємодії:

        а) натрій сульфіту та хлоридної кислоти;

        б) амоній нітрату й барій гідроксиду.

3.   Крізь розчин кальцій гідроксиду масою 50 г з масовою часткою

74% пропустили карбон (IV) оксид об’ємом 12,5 л (н.у.).

Обчисліть масу солі, що утворилася.



30.04       
 Тема: Повторення. Якісні реакції на деякі йони.
Д/з             Повторити  §31.  Виконайте тест за посиланням:     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=431627


 29.04
Підготовка до контрольної роботи.
Д/з        Виконайте тести для підготовки до контрольної роботи за посиланням:     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=675341

23.04        
Тема: Повторення. Розв’язування вправ. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Д/з             Повторити  §32, 33.  
Виконати вправи:
1.     Виконати ряд перетворень, записати відповідні рівняння реакцій, зазначити їх тип.
                                        Р → Р2О5 → Н3РО4
                                                                                 →  К3РО4
                                        К → К2О → КОН  →
2.     Розв’яжіть задачу: Яку масу алюміній сульфіду можна добути з алюмінію масою 10,8 г і сірки масою 32 г?


22.04      
 Практична робота №2. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Д/з            Виконати практичну роботу у робочий зошит (підручник ст. 205,          І варіант) або за інструктивною карткою. 


Дата___________
Прізвище та ім`я учня_______________________
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2
Тема: Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами
Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні  реакції; у дистанційних умовах навчитись теоретично одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості;   складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.
Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, реактиви.
Хід роботи.
Вам видано розчини вихідних речовин — натрій гідрогенкарбонату і алюміній хлориду (варіант 1).
Виконайте запропоновані завдання, використовуючи за потреби розчини натрій карбонату, натрій гідроксиду, барій нітрату, амоніаку і сульфатної кислоти.
ВАРІАНТ І
Завдання 1. Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення сполук Карбону згідно зі схемою NaHCO3 → Na2CO3 → ВаСО3→ СО2.
Напишіть рівняння відповідних реакцій.
Завдання 2. Добудьте алюміній гідроксид із алюміній хлориду (кількома способами).
Напишіть рівняння відповідних реакцій у молекулярному та йонному вигляді.
Висновки:
На  практичній роботі ми …


 Практична робота є обов’язковою для виконання, оцінка за неї виставляється у журнал. Результати своєї роботи скидайте мені у вайбер.
16.04       
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Д/з             Повторити  §33.  
Переглянути відео:
Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Виконати вправу:

15.04     
  Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Д/з             Опрацювати  §33.
Переглянути відео:  Основні класи неорганічних сполук і генетичний зв’язок між ними.

Виконати вправу: «ланцюжок перетворень»
 Мg → МgО → МgСl2 → Мg(ОН)2 → МgSО4;

09.04        
Тема: Розрахункові задачі. Обчислення кількості речовини, маси, об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції.
Д/з             Повторити  §22.  Переглянути відео:
Задачі на надлишок         https://www.youtube.com/watch?v=NEoq-dXzghA

Розвяжіть задачі:

Задача 1
Яка маса ферум (ІІ) сульфіду утвориться при взаємодії 8 г заліза і 8 г сірки?
Задача 2
Обчисліть масу осаду, який утвориться внаслідок взаємодії розчинів, які містять купрум (ІІ) сульфат масою 8г та натрій гідроксид масою 10 г.


08.04    
  Тема: Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
Д/з             Опрацювати  §32.
Підготувати навчальний проект на тему: «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і у харчовій промисловості»

02.04        

Тема: Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей.

Д/З         Підручник ст. 193 (варіант І або ІІ) після §31      В робочі зошити записати число, тему практичної роботи, мету, обладнання та реактиви, хід роботи. Виконати завдання, записати рівняння реакцій та спостереження,  написати висновки.

Виявлення катіонів Барію   https://www.youtube.com/watch?v=mdL-8mVTU70
Взаємодія ферум(ІІ) сульфату з розчинном лугу        https://www.youtube.com/watch?v=7MbFmUpIkrg
Взаємодія ферум (ІІІ)  хлориду з розчинном лугу    https://www.youtube.com/watch?v=SXXtiKSSRpM

Демонстраційний дослід: Виявлення у розчині йонів Fe2+ та Fe3+ https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs  

Якісна реакція на ортофосфат- йон https://www.youtube.com/watch?v=XZghFKmGTS0
 Якісна реакція на метасилікат- йон   https://www.youtube.com/watch?v=mOWo2HfRG7U&vl=ru
Виявлення катіонів амонію https://www.youtube.com/watch?v=tzGJ9-T2Ixc


01.04        
Тема: Якісні реакції на деякі йони (лабораторні досліди он-лайн).
Д/з             Опрацювати §31. В робочі зошити записати число, тему, виписати рівняння реакцій на виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

Переглянути відео:  https://www.youtube.com/watch?v=tIqfNnfrQlo        "Якісні реакції на деякі йони"

 19.03       

 Робота над навчальним проектом на тему: «Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля»
Д/з             Підготувати міні-проект у цифровому чи текстовому форматі.

18.03      
 Тема: Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.
Д/з             Опрацювати § 30  підручника.  



12.03      
 Тема: Сучасні силікатні матеріали.
Д/з             Опрацювати § 29  підручника, скласти в зошиті схему «Використання силікатних матеріалів».

Коментарі