11 клас
14.05
Тема: «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та
хімічною технологією.
Д/з Опрацювати §36.
13.05
Тема:
Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної
проблеми.
Д/з Опрацювати §35. Підготувати
повідомлення «Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп»
Тема: Роль хімії у створені нових матеріалів та у розвитку нових
напрямів технології
Д/з Опрацювати §34. Підготувати есе: "Роль
хімії у моєму житті".
06.05
Контрольна робота з теми: «Неорганічні
речовини і їхні властивості».
Д/з Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=783100
Додаткові
завдання (на 10-12 балів):
1. Запишіть рівняння реакції для здійснення
перетворень:
Na2SiO3 →
H2SiO3
→ SiO2
→ MgSiO3.
2. Напишіть йонно-молекулярні рівняння
реакції взаємодії:
а) натрій сульфіту та хлоридної
кислоти;
б) амоній нітрату й барій гідроксиду.
3. Крізь розчин кальцій гідроксиду масою 50 г з
масовою часткою
74%
пропустили карбон (IV)
оксид об’ємом 12,5 л (н.у.).
Обчисліть
масу солі, що утворилася.
30.04
Тема: Повторення. Якісні реакції на деякі йони.
29.04
Підготовка до контрольної роботи.
23.04
Тема: Повторення. Розв’язування вправ. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Д/з Повторити §32, 33.
Виконати
вправи:
1. Виконати
ряд перетворень, записати відповідні рівняння реакцій, зазначити їх тип.
Р → Р2О5 → Н3РО4 →
→
К3РО4
К → К2О
→ КОН →
2.
Розв’яжіть задачу: Яку масу алюміній сульфіду можна добути з
алюмінію масою 10,8 г і сірки масою 32 г?
22.04
Практична робота №2. Генетичні зв'язки між основними класами
неорганічних сполук.
Д/з Виконати практичну роботу у робочий
зошит (підручник ст. 205, І
варіант) або за інструктивною карткою.
Дата___________
Прізвище та
ім`я
учня_______________________
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2
Тема: Генетичні зв’язки між
неорганічними речовинами
Мета:
узагальнити
знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити
формувати практичні навички проводити якісні
реакції; у дистанційних умовах навчитись теоретично одержувати й
розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх
властивості; складати план експерименту й
проводити його, робити висновки та узагальнення.
Обладнання та реактиви:
пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, реактиви.
Хід роботи.
Вам видано
розчини вихідних речовин — натрій гідрогенкарбонату і алюміній хлориду (варіант
1).
Виконайте
запропоновані завдання, використовуючи за потреби розчини натрій карбонату,
натрій гідроксиду, барій нітрату, амоніаку і сульфатної кислоти.
ВАРІАНТ І
Завдання 1. Доберіть реактиви і здійсніть
хімічні перетворення сполук Карбону згідно зі схемою NaHCO3 → Na2CO3
→ ВаСО3→ СО2.
Напишіть
рівняння відповідних реакцій.
Завдання 2. Добудьте алюміній гідроксид із
алюміній хлориду (кількома способами).
Напишіть
рівняння відповідних реакцій у молекулярному та йонному вигляді.
Висновки:
На
практичній роботі ми …
Практична
робота є обов’язковою для виконання, оцінка за неї виставляється у журнал. Результати
своєї роботи скидайте мені у вайбер.
16.04
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Д/з Повторити §33.
Переглянути відео:
Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Виконати вправу:
15.04
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Д/з Опрацювати §33.
Переглянути відео: Основні класи неорганічних сполук
і генетичний зв’язок між ними.
Виконати вправу: «ланцюжок перетворень»
Мg → МgО → МgСl2
→ Мg(ОН)2 → МgSО4;
09.04
Тема: Розрахункові задачі. Обчислення кількості речовини, маси, об’єму
продукту за рівнянням хімічної реакції.
Д/з Повторити §22. Переглянути
відео:
Розв’яжіть задачі:
Задача 1
Яка маса ферум (ІІ) сульфіду утвориться при взаємодії
8 г заліза і 8 г сірки?
Задача 2
Обчисліть масу осаду, який
утвориться внаслідок взаємодії розчинів, які містять купрум (ІІ) сульфат масою
8г та натрій гідроксид масою 10 г.
08.04
Тема: Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
Д/з
Опрацювати §32.
Підготувати навчальний проект на тему: «Неорганічні
речовини у фармації (або домашній аптечці) і у харчовій промисловості»
02.04
Тема: Практична робота №1. Дослідження
якісного складу солей.
Д/З Підручник ст. 193 (варіант І або ІІ)
після §31 В робочі зошити записати число, тему
практичної роботи, мету, обладнання та реактиви, хід роботи. Виконати завдання,
записати рівняння реакцій та спостереження, написати висновки.
01.04
Тема: Якісні реакції на деякі йони (лабораторні досліди он-лайн).
Д/з Опрацювати §31. В робочі зошити записати число, тему, виписати рівняння
реакцій на виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+),
Барію, амонію. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.
19.03
Робота над навчальним проектом на
тему: «Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля»
Д/з Підготувати міні-проект у цифровому чи текстовому форматі.
18.03
Тема: Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.
Д/з Опрацювати § 30 підручника.
12.03
Тема: Сучасні силікатні матеріали.
Д/з Опрацювати § 29 підручника, скласти в зошиті схему «Використання
силікатних матеріалів».
Коментарі
Дописати коментар