9 клас


9 клас

21.05      

Тема: Повторення. Складання рівнянь окисно-відновних та йонних реакцій.

Д/з             Виконати вправи https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1974655

 Повторення. Розчини. https://learningapps.org/1473327

https://learningapps.org/1488354

20.05       

Тема: Хімічна наука у світі та в Україні. Видатні хіміки.

Д/з             Опрацювати  § 38 підручника. Підготувати повідомлення на тему: «Вчені хіміки  — лауреати Нобелівської премії» та «Українські вчені хіміки»

14.05      

Тема: Місце хімії серед природничих наук. Значення хімії для розвитку людства

Д/з            Опрацювати  § 37 підручника. Виконати вправи 261 (в,г) ст. 210 у підручнику.

13.05        

Тема: Взаємозв’язки між речовинами    та їх взаємоперетворення.

Д/з             Опрацювати  § 36 підручника. Виконати вправи 259, 261 (а,б), ст. 210 у підручнику.

07.05       

Тема: Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами.

Д/з            Опрацювати  § 35 підручника. Виконати вправи 249, 254, 257 ст. 204-205 у підручнику.

06.05       

Контрольна робота.


Виконайте контрольну роботу  "Органічні сполуки" на платформі "Мій клас"  до 13 травня
https://miyklas.com.ua/testwork

30.04        
Тема: Повторення. Розрахунки за хімічними рівняннями.
Д/з            Повторити  § 27, 28, 31 підручника.
Виконати задачі на сайті «Мій клас».


Алгоритм розв'язування задач за хімічними рівняннями
1) Записати рівняння хімічної реакції з коефіцієнтами.
2) Підкреслити відому за умовою задачі речовину однією рискою, невідому — двома.
3) Обчислити кількість відомої речовини.
4) За рівнянням реакції обчислити кількість невідомої речовини (складання пропорції).
5) Обчислити масу або об’єм невідомої речовини.
Задача:
Обчисліть об’єм кисню, який витратили на спалювання 45л етанолу.





Розв'язування задач за хімічними рівняннями.


29.04        
Підготовка до контрольної роботи.

Д/з             Виконайте тести для підготовки до контрольної роботи за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=490483


 23.04       
 Тема: Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
Д/з             Виберіть тему та підготуйте міні-проект у вигляді презентації, відеоролика, текстового повідомлення, малюнку або  буклету
1               «Дослідження хімічного складу їжі»;
2               «Хімічний склад жувальних гумок»;
3               «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною»;
4               «Друге життя паперу»;
5               «Джерела органічного забруднення територія громади (села)». 
Результати своєї роботи скидайте мені у вайбер або на електронну пошту larchik69@ukr.net.


22.04       
 Практична робота № 5. «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах»

Практична робота №5 "Виявлення органічних сполук у харчових продуктах" 9 клас, дистанційне навчання.

https://www.youtube.com/watch?v=DChujscyEWY

Д/з             Виконайте практичну за інструктивною карткою.


Клас  _______________________ Дата _____________________
П.І._____________________________________________________________

Практична робота № 5.
Тема: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах
Мета: закріпити вміння виявляти органічні сполуки в харчових продуктах, самостійно виконати запропоновані завдання.
Обладнання: склянки, ложки.
Реактиви: зразки харчових продуктів (орієнтовно): кефір, сметана, йогурт, майонез, яблучний, лимонний соки, розчини йоду, харчова сода.
                                                       Хід роботи
1.     Повторити правила техніки безпеки.
2.     Виконайте досліди.
Дослід №1 Дослідіть на вміст крохмалю сметану (йогурт, майонез). Для виявлення крохмалю до досліджуваного зразку слід додати 1–2 краплі розчину йоду. Яка ознака має свідчити про наявність крохмалю? Опишіть ваші спостереження. Чи має міститися крохмаль у досліджених продуктах?
Дослід №2 Доведіть, що виноградний сік містить глюкозу. Перегляньте відео. Поясніть хід експерименту та зробіть висновки.
Дослід №3 Перевірте на наявність кислоти один із цих продуктів: кефір, лимонний сік або яблучний сік. У вас немає індикаторного паперу, але вдома завжди є сода, кухонна сіль, цукор. Яка з перелічених речовин реагує з кислотами з виділенням вуглекислого газу? Виконайте дослід. Опишіть ваші спостереження.
3. Заповнення таблиці
Що робили?
Що спостерігали?
Висновок
1.





2.





3.





Висновки: _______________________________________
___________________________________________________
Для формулювання висновку можеш використати відповіді на запитання
1. Які реакції називають якісними?
2. За допомогою яких якісних реакцій можна виявити глюкозу, крохмаль?
3. Які висновки щодо якості харчових продуктів можна зробити, ґрунтуючись на результатах дослідів?
Практична робота є обов’язковою для виконання, оцінка за неї виставляється у журнал. Результати своєї роботи скидайте мені у вайбер.


16.04       
Тема: Білки
Д/з             Опрацювати § 33. У робочий зошит виписати поняття білки, класифікацію білків, структуру білків.
Переглянути відео:
Білки та амінокислоти

https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA&feature=youtu.be

15.04     
  Тема: Нітрогеновмісні органічні сполуки. Поняття про амінокислоти.
Д/з             Опрацювати презентацію і у  робочий зошит виписати поняття амінокислоти, формулу аміноетанової кислоти.
Презентація «Амінокислоти»


Завдання: обчисліть відносну молекулярну масу аміноетанової кислоти та визначте масову частку Нітрогену у сполуці.

09.04    
  Тема: Крохмаль і целюлоза.
Д/з             Опрацювати § 32. 
            Виписати в робочий зошит якісну реакцію на крохмаль. 
Виконайте лабораторні досліди № 14 і 15 в домашніх умовах за інструкцією на ст. 182,183. 
Та проведіть домашній експеримент (ст. 185-186) - виявлення крохмалю в харчових продуктах (хліб, макарони, рис, майонез). 
Результати виконаної роботи надішліть мені до 13 квітня

Виконайте завдання на платформі "Мій клас"

Якісна реакцію на крохмаль https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww  


08.04      
 Тема: Вуглеводи.
Д/з             Опрацювати § 31. 
              Виписати в робочий зошит формулу глюкози і сахарози, якісну реакцію на глюкозу та спостереження за відеоматеріалом.             
    "Окиснення глюкози купрум гідроксидом"
https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho

Виконайте завдання на платформі "Мій клас"

 Розвяжіть задачу:
Обчисліть масову частку гідрогену в сахарозі.



02.04       
 Тема: Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Біологічна роль жирів.
Д/з             Опрацювати §30. В робочі зошити записати число, тему, виписати загальну формулу жирів, класифікацію жирів у вигляді схеми.

Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=eOZQsX2XGUg   - Що таке гідрогенізовані жири і до чого призводить їх вживання

Розвяжіть задачу: Обчисліть масу три олеїну кількістю речовини 0,2 моль.

Виконайте завдання на платформі "Мій клас"  https://miyklas.com.ua/testwork/Results/176260?from=%2Ftestwork%3Fp%3D1%26s%3D-1%26c%3D-1

 01.04     

  Тема: Вищі карбонові кислоти та їхні солі (мила).
Д/з             Опрацювати §29. В робочі зошити записати число, тему, виписати формули та назви вищих карбонових кислот (стеаринової, олеїнової, пальмітинової) та рівняння хімічних реакцій утворення мила.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=P0ORV1FF1eo

Розвяжіть задачу:

Тверде мило містить натрій стеарат. Обчисліть масову частку Карбону в натрій стеараті.
Про результати виконаної роботи відзвітувати мені до 4 квітня.



19.03      
 Тема: Практична робота  №4 «Хімічні властивості етанової кислоти.»
 Д/з         Виконати практичну роботу в робочому зошиті ст. 162 у підручнику. https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o    Дія на індикатори
https://www.youtube.com/watch?v=cji5uVNBUPg        Взаємодія з металами
https://www.youtube.com/watch?v=kvE3T6brv_g         Взаємодія з лугами





18.03      
 Тема: Хімічні властивості етанової кислоти.
Д/з             Опрацювати § 28  підручника, записати в зошит хімічні властивості етанової кислоти. Виконати вправу 209, ст. 161.
Виконати тест : 





12.03      
 Тема: Етанова (оцтова) кислота. Будова молекули.
Д/з         Переглянути відеоматеріал за посиланням:




Коментарі